Lokalløbet 2024
RoadBook
07 SEPTEMBER 2024 Der tages forbehold for ændringer.
Holbæk Kommune – Nyvang, Ugerløse, Undløse og Gislinge
Lokalløbet 2024
Indholdsfortegnelse:
1) Parkering, toilet, start -og målområde.
2) Afhentning af startnummer og starttidspunkter.
3) Ruterne og afmærkning.
4) Depoter
5) Tidtagning.
6) Sikkerhed.
7) Regler.
8) Aflysning af løbet & force majeure.
9) Øvrig information.
Kære deltager
Lørdag den 07 september bliver Lokalløbet 2024 afviklet, med start- og målområde i følgende byer; Nyvang, Ugerløse, Undløse og Gislinge.
Parkering vil være tæt på vores eventområde, samt vil vi have P-Skilte til at markere parkering på selve dagen – Se oversigtsplan længere nede i denne Roadbook.
Nyvang er byen som vi starter i og Oplevelsescenter Nyvang åbner dørene for os, hvor vi løber rundt i de smukkeste omgivelser og de byder på lækker brunsviger, som vil være i vores depot 😊
Herefter går turen videre til Ugerløse, hvor vi har fået hjælp af Ugerløse Idrætsforening, til at finde rute og have en lækker eventplads – Dertil skal vi også lige viderebringe denne her oplysning😊 Der er fri adgang til Ugerløse Friluftsbad, ved fremvisning af Ugerløse Medaljen, så HUSK badetøjet! Ugerløse Idrætsforening vil sætte en lille kiosk op, hvor der er mulighed for at købe lidt af hvert, samt noget frokost 😊
Undløse er tredje by, som vi besøger i år og her skal igen lyde en kæmpe tak til de lokale, hvor Lone Hansen har hjulpet med ruten og alt dertil 😊 Dagli´ Brugsen Undløse har hjulpet os med at levere et lækkert depot til jer 😊
Sidst men ikke mindst, slutter vi festen af i Gislinge, hvor vi igen har fået hjælp af lokale ildsjæle og Gislinge Boldklub åbner op for deres kiosk, samt tænder op i grillen! Vi hjælper til med festen og sætter et mindre legeland op, så vi håber at i vil blive og slutte dagen af sammen med os 😊
Der vil være hoppeborg i alle byer, med undtagelse af Nyvang. I Gislinge sætter vi flere ting op -der vil være forskellige spil og andre sjove aktiviteter, samt hoppeborge fra vores samarbejdspartner FunnyLej.dk. – Derfor er der masser af sjov og leg for alle barnlige sjæle, børn som voksne.
1) Parkering, start- og målområde
Oversigtsplan – Lokalløbet!
By Nr. 1 = Nyvang – Oplevelsescenter Nyvang
By Nr. 2 = Ugerløse
By Nr. 3 = Undløse
By Nr. 4 = Gislinge
2) Afhentning af startnummer og starttider
Nyvang – Oplevelsescenter Nyvang.
- Lørdag d. 07 SEP, kl. 07.30 – Til 5 min. Før sin start, Udlevering af startnummer
- Lørdag d. 07 SEP, Racebriefing før hver start
- Lørdag d. 07 SEP, kl. 08.30 Start 9 KM (3 omgange)
- Lørdag d. 07 SEP, kl. 08.45 Start 6 KM (2 omgange)
- Lørdag d. 07 SEP, kl. 09.00 Start 3 KM (1 omgang)
- Lørdag d. 07 SEP, Medalje får man når man kommer i mål
- Adresse: Oplevelsescenter Nyvang – Nyvang Allé 4, 4300 Holbæk
Ugerløse.
- Lørdag d. 07 SEP, kl. 10.30 – Til 5 min. før sin start, Udlevering af startnummer
- Lørdag d. 07 SEP, Racebriefing før hver start
- Lørdag d. 07 SEP, kl. 11.30 Start 9 KM (3 omgange)
- Lørdag d. 07 SEP, kl. 11.45 Start 6 KM (2 omgange)
- Lørdag d. 07 SEP, kl. 12.00 Start 3 KM (1 omgang)
- Lørdag d. 07 SEP, Medalje får man når man kommer i mål
- Adresse: Højgårdsvej 24, 4350 Ugerløse
Undløse.
- Lørdag d. 07 SEP, kl. 13.30 – Til 5 min. før sin start, Udlevering af startnummer
- Lørdag d. 07 SEP, Racebriefing før hver start
- Lørdag d. 07 SEP, kl. 14.30 Start 9 KM (3 omgange)
- Lørdag d. 07 SEP, kl. 14.45 Start 6 KM (2 omgange)
- Lørdag d. 07 SEP, kl. 15.00 Start 3 KM (1 omgang)
- Lørdag d. 07 SEP, Medalje får man når man kommer i mål
- Adresse: Øvej 3, 4340 Tølløse (Undløse)
Gislinge.
- Lørdag d. 07 SEP, kl. 16.30 – Til 5 min. før sin start, Udlevering af startnummer
- Lørdag d. 07 SEP, Racebriefing før hver start
- Lørdag d. 07 SEP, kl. 17.30 Start 9 KM (3 omgange)
- Lørdag d. 07 SEP, kl. 17.45 Start 6 KM (2 omgange)
- Lørdag d. 07 SEP, kl. 18.00 Start 3 KM (1 omgang)
- Lørdag d. 07 SEP, Medalje får man når man kommer i mål
- Adresse: Gislinge Sportsplads, Kirkevej 1, 4532 Gislinge
- Parkering: Skolevej 2, 4532 Gislinge
3) Ruterne og afmærkning
Oplevelsescenter Nyvang:
Ugerløse:
Undløse:
Gislinge:
DER TAGES FORBEHOLD FOR AT DISTANCEN KAN VARRIERE PÅ RUTERNE, DA IKKE ALLE URE/HÅNDHOLDT GPS MÅLER ENS.
Alle ruter bliver markeret med Wireflag og retningsskilte. Retningsskilte bliver opsat, hvor alle ruterne følges ad eller splittes op. Max afstand mellem Wireflag er 50 m.
Der bliver opsat GIVAGT skilte eller hjælpere fra Lokalløbet, de steder hvor i kommer til at krydse diverse veje.
Det er deltagernes eget ansvar at følge den markerede rute. Hvis du ikke har set et WireFlag inden for de sidste 50 meter, så er det retur til sidste flag. Orienter dig kun efter skilte i løbsretningen.
På asfaltvejene og grusveje, skal i være opmærksomme og ALTID overholde færdselsloven.
4) Depoter
- Depot ved start- og målområde: Vand + sodavand + donut + snack
Følgende Beachflag markerer depot:
5) Tidstagning
Vi samarbejder med DGI omkring tidtagning – Men vi har ikke kunnet finde en måde, at gøre det muligt at tage tid i år, da vi har 4 løb på en dag! Vi arbejder allerede med DGI og Sportstiming omkring at finde en løsning til 2025, for vi synes det kunne være sjovt at få jeres tider med!
6) Sikkerhed
- Vi tager din sikkerhed alvorligt. Alle færdselsregler skal overholdes, det er os som bevæger os i trafikken og skal tage hensyn.
- Ved mindre tilskadekomst skal du ringe til løbsledelsen, derfor opfordrer vi jer til at medbringe en mobiltelefon, hvis dette er muligt.
- Du har pligt til at hjælpe andre i nød eller vanskeligheder.
- I tilfælde af alvorligt uheld ringes der direkte til 112, derefter til løbsledelsen – vi kender området.
- Hvis du af andre årsager vælger at udgå, ude på ruten, så skal du ringe til løbsledelsen, eller sende en sms, hvis du ikke vender tilbage til start- og målområde
- Løbsledelsen: Casper Larsen +45 2330 3388 – Niels Bruun Jensen +45 4021 4591
- Charity7Summits er opsat på, at alle skal have en god løbsdag i sporet. Udvis derfor altid god sportsmanship og fair-play.
7) Regler
- Undlade at hjælpe andre i nød eller vanskeligheder – diskvalifikation.
- Bevidst kaste affald på ruten, depot eller i start- og målområde – diskvalifikation.
- Startnummer skal bæres synligt.
Når du tilmelder dig, giver du automatisk samtykke til, at vi må filme og tage billeder af dig under arrangementet. Samt vi efterfølgende må bruge dem på vores hjemmeside, Instagram og Facebook.
Når du tilmelder dig accepterer du følgende:
Jeg deltager i dette arrangement på egen risiko og kan ikke stille arrangør eller andre virksomheder, der er tilstede ved løbet, til ansvar for eventuelle uheld, som kan ske ved min deltagelse. Jeg bekræfter ved min tilmelding at være sund og rask og i stand til på forsvarlig vis, at kunne deltage.
8) Aflysning af løbet & Force majeure
Ved aflysning af løbet herunder grundet force majeure, vil startgebyret for tilmeldte løbere på tidspunktet for aflysning blive refunderet. Der forsøges arrangeret en backup løsning for afvikling af løbet i tilfælde af ydre omstændigheder, der måtte have indflydelse på afviklingen af løbet. Lykkes dette ikke, forbeholder løbsarrangørerne sig retten til at aflyse løbet.
9) Øvrig information
Hjælpere:
Alle hjælpere fra Charity7Summits vil bære nedenstående grønne trøjer, hvis der skulle være spørgsmål, eller man har brug for hjælp!