Svinninge Juledag 2024
RoadBook
07 DECEMBER 2024 Der tages forbehold for ændringer.
Ringstedvej 13 – To Øl City – Port 1
4520 Svinninge
Kære deltager
Lørdag den 07 december bliver Svinninge Juleløb 2024 afviklet med start- og målområde ved To Øl City med indgang til parkeringen ved Port 1 – Tidligere på dagen vil der blive afviklet Walk With Santa (Gratis deltagelse med koden Santa0)
Parkering vil være langs bygningerne, når du er kørt ind via Port 1 – Se vedlagt kort længere nede over fordelingen af alt ved eventet.
To Øl City vil på dagen holde deres shop åben for alle, hvor der kan købes diverse øl, sodavand, julegaver m.m. – Glæd jer, de har noget for alle.
Der vil være legeland for alle barnlige sjæle, børn som voksne. Der vil være forskellige spil og andre sjove aktiviteter, samt hoppeborge fra vores samarbejdspartner FunnyLej. – Derudover vil de have en mindre shop, hvor der kan købes lidt søde sager 😊
Cafegrill Svinninge Hallen kommer laver lækker frokost i form af flæskestegssandwich og diverse pølser med alt der hører til.
Indholdsfortegnelse:
1) Parkering, toilet, start -og målområde.
2) Afhentning af startnummer og starttidspunkter – Svinninge Juleløb.
2A) Starttider – Walk With Santa.
3) Ruterne og afmærkning – Svinninge Juleløb.
3A) Ruten + Stopsteder – Walk With Santa.
4) Depoter
5) Tidstagning.
6) Sikkerhed.
7) Efter løbet.
8) Regler.
9) Aflysning af løbet & Force majeure.
10) Øvrig information.
1) Parkering, start- og målområde
Parkering ved To Øl City og nærliggende sideveje – Ringstedvej 13, 4520 Svinninge
2) Afhentning af startnummer og starttidspunkter – Svinninge Juleløb
Halvmaraton Gang/Hike.
Lørdag d. 7 DEC, kl. 11.00 – 11.50 Indskrivning / udlevering af startnummer
Lørdag d. 7 DEC, kl. 11.55 Racebriefing
Lørdag d. 7 DEC, kl. 12.00 Start
Halvmaraton Løb.
Lørdag d. 7 DEC, kl. 11.00 – 11.50 Indskrivning / udlevering af startnummer
Lørdag d. 7 DEC, kl. 11.55 Racebriefing
Lørdag d. 7 DEC, kl. 12.00 Start
10.5 km Gang/Hike.
Lørdag d. 7 DEC, kl. 11.00 – 11.50 Indskrivning / udlevering af startnummer
Lørdag d. 7 DEC, kl. 11.55 Racebriefing
Lørdag d. 7 DEC, kl. 12.00 Start
10.5 km Løb.
Lørdag d. 7 DEC, kl. 11.00 – 12.20 Indskrivning / udlevering af startnummer
Lørdag d. 7 DEC, kl. 12.25 Racebriefing
Lørdag d. 7 DEC, kl. 12.30 Start
5 km Gang/Hike.
Lørdag d. 7 DEC, kl. 11.00 – 12.20 Indskrivning / udlevering af startnummer
Lørdag d. 7 DEC, kl. 12.25 Racebriefing
Lørdag d. 7 DEC, kl. 12.30 Start
5 km Løb – Kl. 12:45.
Lørdag d. 7 DEC, kl. 11.00 – 12.35 Indskrivning / udlevering af startnummer
Lørdag d. 7 DEC, kl. 12.40 Racebriefing
Lørdag d. 7 DEC, kl. 12.45 Start
(kig hvilken du er tilmeldt – Der er 2 start)
2.5 km Børneløb – Kl. 13:00.
Lørdag d. 7 DEC, kl. 11.00 – 12.50 Indskrivning / udlevering af startnummer
Lørdag d. 7 DEC, kl. 12.55 Racebriefing
Lørdag d. 7 DEC, kl. 13.00 Start
(kig hvilken du er tilmeldt – Der er 2 start)
5 km Løb/Gang/Hike – Kl. 13:30.
Lørdag d. 7 DEC, kl. 11.00 – 13.20 Indskrivning / udlevering af startnummer
Lørdag d. 7 DEC, kl. 13.25 Racebriefing
Lørdag d. 7 DEC, kl. 13.30 Start
(kig hvilken du er tilmeldt – Der er 2 start)
2.5 km Børneløb – Kl. 13:30.
Lørdag d. 7 DEC, kl. 11.00 – 13.20. Indskrivning / udlevering af startnummer
Lørdag d. 7 DEC, kl. 13.25 Racebriefing
Lørdag d. 7 DEC, kl. 13.30 Start
(kig hvilken du er tilmeldt – Der er 2 start)
CaniCross 10.5 km + 5 km.
Lørdag d. 7 DEC, kl. 13.00 – 13.50 Indskrivning / udlevering af startnummer
Lørdag d. 7 DEC, kl. 14.55 Racebriefing
Lørdag d. 7 DEC, kl. 14.00 Start
CaniCross 2.5 km.
Lørdag d. 7 DEC, kl. 13.00 – 14.05 Indskrivning / udlevering af startnummer
Lørdag d. 7 DEC, kl. 14.10 Racebriefing
Lørdag d. 7 DEC, kl. 14.15 Start
For alle distancer afholdes der løbsbriefing 5 min. før start.
Følgende beachflag markerer startnumre udlevering og racebriefing:
2A) Starttider – Walk With Santa
Der vil i år være 4 forskellige starttider for Walk With Santa pga. den store interesse i alle viser for vores arrangement – Se nedenstående tider og husk hvilken starttid i er tilmeldt.
- Første start kl. 09:30
- Anden start kl. 09:55
- Tredje start kl. 10:20
- Fjerde start kl. 10:45
Start adresse: Svinninge Station ved cykelskuret og parkeringspladserne.
3) Ruterne og afmærkning – Svinninge Juleløb
Halvmaraton rute, 4 runder:
Underlag: Grussti, skovstier, græsarealer og asfalt.
10.5 km rute, 2 runder:
Underlag: Grussti, skovstier, græsarealer og asfalt.
5 km rute, 1 runde:
Underlag: Grussti, skovstier, græsarealer og asfalt.
2.5 km rute, 1 runde:
Underlag: Grussti, skovstier og asfalt.
DER TAGES HØJDE FOR AT DISTANCEN KAN VARRIERE PÅ RUTERNE, DA IKKE ALLE URE/HÅNDHOLDT GPS MÅLER ENS.
Alle ruter bliver markeret med Wireflag og enkelte retningsskilte. Retningsskilte bliver opsat, hvor alle ruterne følges ad eller splittes op. Max afstand mellem Wireflag er 50 m.
Der bliver opsat GIVAGT skilte, samt hjælpere fra Svinninge Juleløb, de steder hvor i kommer til at krydse Torslundevej.
Distancerne på disse billeder er IKKE korrekte – Billede skal vise, at det er de ORANGE pile i skal løbe efter 🙂
Det er deltagernes eget ansvar at følge den markerede rute. Hvis du ikke har set et WireFlag inden for de sidste 50 m. så er det retur til sidste flag. Orienter dig kun efter skilte i løbsretningen.
På asfaltvejene og grusveje, skal i være opmærksomme og ALTID overholde færdselsloven.
3A) Ruten + Stopsteder – Walk With Santa
Walk With Santa Rute:
Vi stopper 5 steder undervejs og vil slutte på To Øl City.
- Stop ved Svinninge Bageri – Julesokken fyldes op.
- Stop ved Rema 1000 – Julesokken fyldes op.
- Stop ved biblioteket – Vi danser om juletræet.
- Stop ved Super Brugsen – Julesokken fyldes op.
- Stop ved Odsherred Bilcenter – Julesokken fyldes op.
- Vi slutter ved To Øl City.
4) Depoter
Depot ved start- og målområde: Vand + Sodavand + Juleslik + Julegodter
Depot efter 2.5 km Torslundevej (5 km /10.5 km / Halvmaraton): Vand + Sodavand + Juleøl + Juleslik + Julegodter
Husk at kopperne skal smides i skraldespanden ved depotet!
Følgende Beachflag markerer depot:
5) Tidstagning
Vi sammenarbejder med DGI omkring tidstagning, Tidstagning med APP – Derfor skal startnummer ALTID bæres synligt foran!
Hjælp os med at få indtastet din tid, når du kommer i mål – Kom hen og fortæl os dit startnummer, vi står klar til at indtaste tiden!
6) Sikkerhed
- Vi tager din sikkerhed alvorligt. Alle færdselsregler skal overholdes, det er os som bevæger os i trafikken og skal tage hensyn.
- Ved mindre tilskadekomst skal du ringe til løbsledelsen, derfor opfordrer vi jer til at medbringe en mobiltelefon, hvis dette er muligt.
- Du har pligt til at hjælpe andre i nød eller vanskeligheder.
- I tilfælde af alvorligt uheld ringes der direkte til 112, derefter til løbsledelsen – vi kender området.
- Hvis du af andre årsager vælger at udgå, ude på ruten, så skal du ringe til løbsledelsen, eller sende en sms, hvis du ikke vender tilbage til start- og målområde
- Løbsledelsen: Casper Larsen +45 2330 3388 – Niels Bruun Jensen +45 4021 4591
- Charity7Summits er opsat på, at alle skal have en god løbsdag i sporet. Udvis derfor altid god sportsmanship og fair-play.
7) Efter løbet
- Alle børn får udleveret medalje af vores Maskotter, samt en pose med 3 billetter til de 3 gaveborde og en billet til udlevering af chokolade julemand ved Julemandens stol.
- Alle voksne får udleveret medalje af vores Maskotter, samt en pose med 3 billetter til de 3 gaveborde og en billet til udlevering af finisher øl ved vores gaveborde.
- Efter løbet kan i vælge gaver fra gavebordene ved fremvisning af jeres billetter, som i får udleveret sammen med medaljen!
- Vi beder til, at alle respekterer køkultur og er tålmodig ved gave udlevering – Der er mange deltagere som skal i gennem. Der vil være begrænset antal af alle slags gaver, men vi garanterer at der er gaver nok til alle.
- To Øl City Shoppen er åben både før og efter løbet – Der vil i kunne købe en masse lækkert inkl. et kæmpe udvalg af deres unikke øl.
- FunnyLej vil have en shop, hvor der kan købes lidt snacks.
- Charity7Summits vil have en shop, hvor man kan købe vores brand, samt andet lækkert løbegrej til billige penge + lidt forskellige Donuts (alt doneres direkte til Legeheltene).
- Cafegrill Svinninge Hallen kommer og hilser på – Der har du mulighed for at købe hotdog, pølse m. brød og sandwich.
- Der vil være masser af hygge i julestuen efter løbet, hvor der også vil blive vist noget fra vores events i løbet af året på tv skærm og mulighed for børn at hoppe i hoppeborgene i det store legeland!
8) Regler
- Undlade at hjælpe andre i nød eller vanskeligheder – diskvalifikation.
- Bevidst kaste affald på ruten, depot eller i start- og målområde – diskvalifikation.
- Startnummer skal bæres synligt foran.
Når du tilmelder dig, giver du automatisk samtykke til, at vi må filme og tage billeder af dig under arrangementet. Samt vi efterfølgende må bruge dem på vores hjemmeside, Instagram og Facebook.
Når du tilmelder dig accepterer du følgende:
Jeg deltager i dette arrangement på egen risiko og kan ikke stille arrangør eller andre virksomheder, der er tilstede ved løbet, til ansvar for eventuelle uheld, som kan ske ved min deltagelse. Jeg bekræfter ved min tilmelding at være sund og rask og i stand til på forsvarlig vis, at kunne deltage.
9) Aflysning af løbet & Force majeure
Ved aflysning af løbet herunder grundet force majeure, vil startgebyret for tilmeldte løbere på tidspunktet for aflysning blive refunderet. Der forsøges arrangeret en backup løsning for afvikling af løbet i tilfælde af ydre omstændigheder, der måtte have indflydelse på afviklingen af løbet. Lykkes dette ikke, forbeholder løbsarrangørerne sig retten til at aflyse løbet.
10) Øvrig information
- Ingen badefaciliteter.
/ Charity7Summits